Albertosss Deletedmom414 ben kullandım çok beğendiğim bi üründü bebe bayağı toparlamıştı kendini doyuyordu
Ygz30 İnternetten uygun alınanların tarihi yakın olanlar genelde.Ben kırmızı beyqz die bir site var ordan alıyorum.Tarihide bir sene sonrası .Oraya bakın bence arkadşlar.Golden goaat bie kutu kullandım.Maalesef çok ağır geldi sevmedi.Hipp bizimkisi
elvinazra-27 Deletedmom414 biz kullanıyoruz ve çok memnun kaldık. Diğer mamalara göre biraz daha pahalı ama bence gerçekten değiyor. Kızım onu kullandıktan sonra gaz ve kaka açısından hem rahatladi hem gelişimine çok katkısı oldu.
Hirasibel 3 kutu sma 800 gr 250 tlye alıyoruz netten kutusu değişik gelmiş eşim arayıp sormuş içerği aynı demşler