Deletedmom414 gaz problemi olduğu icin golden goat kullaniyorduk, 6. Ayla birlikte gaz problemimiz kalmadı sindirim açısından sıkıntı olmadı biz de smaya gectik o yüzden, golden goat 400 grlik olarak satılıyor kutusu 80 liraya, hemen bitiyordu mama yetistiremiyorduk, o yüzden smada sorun yasamayinca doktorumuza danışıp değiştirdik, 12 ayligiz hala sma kullanıyoruz 3 numara