Betus_93 ilknurcelik ay bende alcam bizimkide 8 aylik oldu ama kucuk gelirse diye korkuyorum nasil yapcam bilmiyorum
selinnn-29 Nuraykk geceleri içinde duruyor mu, düşme riski var mı? Kaç aya kadar kullandınız? Benim ki 4. Ayına girdi? Alıcam inş da fikir arıyorum.
sarel Zhdsngz merhaba ben de paşa hamak bakıyorum içine yatarken gömülüyormu bebek yoksa zemini düz duruyor mu, gömülürse terler rahat edemez gibi geldi🧐
Zhdsngz sarel merhabalar evet poşet gibi düşünün dibine düşüyor çocuk biz böyle süngerden bir yatak yapmıştık içine
Zhdsngz sarel ben memnun kaldım şimdi bir arkadaşıma verdim o kullanıyor oda memnun içine minik bir yatak tamamdİr
Sinemadgzl Nuraykk svava kullanıyorum hamak 3 ayından bu yana çok memnunum çarşaf arasında sallıyorduk son oldu