Mirve0109 @Deletedmom13 merhaba bende cok az kullanılmıs var satabılırım istersenız benım bebegım sevmedi malasef kullanamadık
Mirve0109 @Deletedmom13 bliss neptün bebek hamagı pembe renk e bebekte suan 150 tl hıc kullanılmadıgı için 100 tl ye verebılırım
sarel Zhdsngz merhaba ben de paşa hamak bakıyorum içine yatarken gömülüyormu bebek yoksa zemini düz duruyor mu, gömülürse terler rahat edemez gibi geldi🧐
Glin89 Nuraykk hiç alma alıştırma hamaga canım ben alıştırdım şimdi düz yerde yatmıyo kesinlikle geçen babamlara gittim koca hamağıda taşıdım yanımda nasıl unutturucam bilmiyorum bence alıştırma kendi yatagında yatsın koltukta bile yatırmaya alıştır
Berken [bilinmeyen] yaa ayakta sallayarak uyutuyorum ama bildiğiniz savaşıyor direniyor çarşafa aldığımız an sesi kesiliyor eşim yokken çok zorlanıyorum
Didemegemen Deletedmom13 bende 2. El aldim memnunuz gunduz hep onda uyutuyorum uyanir gibi olunca sallayip uyutuyorum zaten kendi uyanir gibi olunca sallaniyo bazemde oyle kendi uyuyo 1 bucuk ayligiz daha
Betus_93 ilknurcelik ay bende alcam bizimkide 8 aylik oldu ama kucuk gelirse diye korkuyorum nasil yapcam bilmiyorum