Baloglum93 Nltka daha düzelmiyor canım benim bebeğimin kide sağa tarafı yamuk hep sağına yatırdığım için çok uğraştım ama düzelmedi
Mervemerveesk Nltka 😂 çok tatlısınız. Benim oğlumun da kafası dümdüz olmuştu, o dediğiniz yastıktan kullandık biz de ama hiçbir işe yaramadı. Zaten bir süre sonra o da attırıyordu yastığı. 5. Aydan sonra dönmelere başlayınca uyurken yan dönüp uyumaya başladı bizimki ve kafası hemen fark etti şu an baya şekillendi inanamıyorum. Kısacası akışına bırakmanız lazım 🙂
Nltka Mervemerveesk evet böyle bir yorum duymaya ihtiyacım vardı inşallah düzelir benim çocuğumun da 🥳🥳🥳
Pelinssu Benim oğlumun da arkası düzleşmişti, doktora gösterdik, bir şey yapmaya gerek yok dedi, boyun hareket kontrolünü kendi sağladığında düzelecektir dedi. Gerçekten de düzeldi.###
Nltka Pelinssu yaaa içim ferahladı . Benim doktorum sağa sola yatır dedi düzelir demedi baya kafama taktım konuyu