Nltka merhaba, bizim çarpık ayak sorunumuz vardı, tedavi boyunca canı acıyacak diye hiç yan yatiramadim bacağı alçılı olduğu için 🤨 meğerse çoğu aile yatırmış , her ne kadar sırt üstü yatarken kafasini cevirsemde bu yüzden bizdede düzleşme oldu , 4 aylık iken daha fazla hissettik , sizin gibi düz kafa yastığı aldım ama kullanmadım baktım çok sert benim kafam ağrıyorsa oğlum napsin dedim kullanamadim. Gündüz sürekli düz ama gece uyurken sağa sola çeviriyordu, beşiği yumuşak olduğu için gece dondermesi kafasını etki etmedi.. bende beşik yatağını sertlestirdim biraz, etki ettiğini düşünüyorum inşallah büyüdükçe daha çok yan dönmeye başladıkça kendi de rahatsız olup düzelecektir bebislerimiz.. bu arada biz gece arası demirli ayakkabi kullanıyoruz bu yüzden oğlum yan yatamiyor hala büyüdükçe alıştıkça yatacaktir inşallah. Sizin için daha kolay, yatağına koyarken yan koyun bebisinizi