Mamiiii canım son üç ayda o kadar kilo ve 5 aydan sonra o kadar normal ki benim kızım 4 aydan sonra aylık 1 kilo almayı bıraktı kilolarda sınırı yoktu genetik zayıftı bizimki asla da mama vermedim zaten ek gıdaya geçecek vermeye gerek yok kilosu alt sınırda değilse mama belasına girme ha daha ufak olsaydı derdim doktoruna danış başla ama gerçekten değmiyor emin ol fazlasıyla bu konuda bilgilendim ben 🙏 korkma benim kızım 3 ay da 900 gram aldığını bilirim ben ona rağmen doktorumuz kilo endeksinde düdüğün üstü dedi büyük ihtimal genetik te var milyonluk demişti ☺️