Esdoel benim beneğim huzurlu aslında huysuz değil uykusunu aldığı sürece mutlu oluyor. Mama daha çok tok tuttuğu için memedrn uzaklaşma oluyor ve süt üretimi azalıyor benim korkum bu açıkçası yine de bi denesem mi diyorum aç gibi davranmıyor emiyor kendi bırakıyo emmeyi doymasa devam eder diye düşünüyorum 🤔