amineerva Sarisey ByAslan ben de aynısını diyecektim benimki 3.5 aylık iyi gününde yarısını bile yemiyor, hiç üzülmeyin maşallah gayet iyi yiyor
Esarikayy ByAslan 4. Ayında artık oyun bebeği diye geçiyor bebisler. İlgisi dagiliyordur etrafa odaklandigindan yemiyordur muhtemelen bence. Ya da asi yaptirdiysaniz onun etkisidir