gulerva bende ogretmenim beş gün gidiyordum yarım gün. Benim bebeğim de ek gıda fazla almıyordu gitmeden emziriuordum. Sadece kahvalti yapıyordu. Ögleye ben gelmiş oluyordum. Ben bir hafta önce götürmeye başladım. Ama en fazla bir saat durup geliyordum. Başlarda çok çok zor geliyor. Hem güven acısından hem vicdan acısından. Şimdi bebegum bakıcısını görünce çığlıklar atiyor sevinçten. Kucağına atlıyor. Şimdi icim biraz daha rahat.