Hilalalp Oğlum kreşe gidene kadar işe dönmeyi düşünmediğim için bakıcım yok fakat arkadaşım oğlu 8 aylıkken işe döndü bakıcıları var. Arkadaşım işe başlamasına 10 gün kala bakıcı geldi çocuğun alışması için hem gözlem yaptı ( kadın tanıdık ama ne olur olsun) hem de çocuk alıştı. Şimdi rahat kalıyor bakıcıyla. Çok iyi bakıcı referansla aldılar, zaten evin her yerinde Camera var. Alışıyor merak etmeyin