Betull Bsrmrt saglık bakanlıgını ara bakalım takıyolar mı takmıyolar mı ? İlcede ve ya ilde oturıylsun değil mi canım
ayseoztas [bilinmeyen] o doktor kendisinden başkasina takinmasin diye demistir:)) yengelerim annem 10 senedir ve daha fazla süre hep devlette takindi. O spiralle hamile kalma olayi şöyle oluyor adet döneminde rahim asagidayken agir kaldirilinca spiral kayiyor yerinden bu sekilde kazara hamile kaliyor herkes veya rahime tam oturmadiginda ben adetken agir kaldirmam mesela dikkat etmek lazim
Deletedmom131 [bilinmeyen] Onun takan doktorla alakası yok kişiye göre değişiyor kimisinin vücudu kabul etmiyor cok kanaması oluyor veya kayıyor bence biraz abartmis doktor:)
Deletedmom131 Kvldn Devlet hastanesi bana kendin alacaksin dedi hatta marka bile yazdı bunu al iyi diye
Deletedmom131 Ozlemberkay Ben ozellikle sordun bana al dedi doktor ben yatırmadım gerci. 200den basliyo degisiyo
beyzaarduc2 Bu hastanenin sınıfına göre değişiyor A sınıfı hastaneyse 1000.2000 tl arası oluyor veya özel bir poliklinikse. Benim kuzenim taktırmıştı 1500 e üç senedir de takılı herhangi bir sorunu olmadı kanama vs insanın kendisiyle alakalı bünyeye bağlı yani.Bende taktırcam hastaneye fiyat sordum 300 dedi özel bir hastane.
Seymahamza DiclEm bana doktor birkaç ay sürer demişti rahim yabancı cisim olarak algıladığı için kanama normal dedı bende de aşırı akıntı var artık sınır olmaya başladım gecmıyor
Kkaplan Bsrmrt 510 lira verdik 4 cm açılmada takılması gerekiyormuş ben 7 cm açıkta istedim oda hiçbir işe yaramamış okadar açık olunca söylediler ama yine istedim zor dayandım bi işe yaramadı gerçi boşuna ödedik 😒
DiclEm Seymahamza normal zamanda kanama bitti suan ak8nti var sadece ama iliskiden sonra aci ve kanama oldu ben de bilemedim normal mi degil.mi