Yeniannesi Ecrem sezeryan doğum yaptım 2. Günü korse giydi 17 gün oldu herhun sabahtan yatmaya kadar kullanıyorum gece çıkarıyorum kesinlikle kullanin
Aycalyaa Ecrem normal yaptım 2nci günü sarmıştı annem sonra korsede kullandım ama hala 10 fazlam var 33 almıştım 4 aylık olacak kızım
Bhs20 Ecrem hemen ertesi gün eve gelince sardım 15 gün kadarda korse kullandım şimdi şükür eski haline döndü
Alisa22 Ecrem hayır bence geç kalmadin sar yine toparlarsın kanaman da kolayca atar kendini sıkıştırdığı icin.