Ecrem normal dogum sonrası sarmıştım, ilk dogumda cok işe yarıyor. Kış ayıydı sıkıntı yoktu. Ancak sezaryen dogumumda saramadım, göbeğim ve kalça açıklığım öylece kaldı. Rahat edemedim korse ile emzirirken vs. kayınvalidemin Özbek yardımcıları anlatmışlardı kendi formlarını o şekilde korumuşlar hep dogumlardan sonra.