Dmtsnrr inanırım canım benimde hiç resmim yok oglum prematureydi ek olarak ondan giyemedim bi tek doğum öncesi yeni alındığında evde denemiştim öyle çekmişti eşim 😂 ama inan bana ilk 3 ay kolay sonra yavaş yavaş hem yükün artıyor hem heyecanın bebeğin artk seni tanıyor sana gülüyor emeklemesi vs ama tabi zorlanarak gidiyor hele uyku süreci ama şu dünyadaki en güzel şey anne olmakmis çok şükür rabbime 🤲🏻