Dmtsnrr merhaba, dogumunuz hayırlı olsun güle güle büyütün. O ağrı bol bol yürüdükçe bol su içtikçe geçiyor. Hamilelik çizgisi ise zamanla geçecek. Ağrısız günler geldiğinde ( yani banyoda kendinizi rahat rahat yıkamaya basladıgınızda) yıkanmadan evvel o bölgeye nemlendirici bir krem veya hamilelikte kullanılan çatlak engelleyici yagdan sürersiniz. yıkanırken orayı hafif hafif keseleyince kuru kuru dökülecek ama dikkat edin canınız yanmasın. Öyle öyle benim 10. ayımda kayboldu, bugday tenliyim ama o çizgi epey koyulmuştu ( aynı memedeki kahverengi bölge gibi) benim dikiş ağrım 1-2 gün dısında geçmişti, başka şeylere kafa yormaya calısın. Hareketli olunca daha cabuk atlatacaksınız. 💐