Cinaralininannesi Zeyzey2616 sleepy kullanıyorum 6 aylık olacağız bir hafta sonra, bu zamana kadar hiç taşma yapmadı,
Gulay-58 Zeyzey2616 elinde takmadan once iyice ac bezi cekistir youtube bebek bezu sizdirmasina cözum diye acemi anne diye bi kadin tarif ediyoru canim onu izle ben daha ilk ayda o problemi yasiyordum artik hem kolik hem cis ust baş degistirmekten artik iflahim kesilmisti muhakkak dene izle o gunden beri hic sizma yaşamadim
anneCANan Zeyzey2616 değişik bir durum ama bebek bezlerinde o aylarda iken taşma çok fazla oluyor ama büyüdükçe taşma durumu bitiyor biraz sabredin 6. Aydan sonra bitecektir bu durum bizde öyle oldu
Denizoglum Zeyzey2616 pine kullaniyorm gece tasmiyor degistirmiyorm bile gece oglene kadar durdgu bile oluypr oglene kadar uyudugumuz icn ne pisik ne de tasma
Asel20 Zeyzey2616 slpeyy cok iyi sızdırmadı denedim ama pişik yaptı bizde malesef simdi ne alcam hic bilmiyorum
Tazeanne060620 Sleepy asla sizdirmiyo ama ben yaptigi an bezini aliyorum az yapmissa iyice yapsin diye beklemiyorum titiz oglum zaten hemen agliyo rahatsiz oluyo 50 gunluk oldu ne gece ne gunduz sizdirma hic olmadi
anne15 Zeyzey2616 ben daha sık emziriyorum 🤷🏻♀️ Bilmiyorumki ama bizimki gece yapmıyo çişini galiba bez hep boş sabah artık dolu oluyo
Mom34 Zeyzey2616 ya bence bu bebeğin gece emme sıklığına ve hareket durumuna göre değişiyor. Benim kız 20 aylık bu gece üstü başı çiş içindeydi baştan aşağı kıyafet değiştirdim. Çok uyandı ve bezi de aslında boştu ama o kadar hareketli yatmış ki az yapmasına rağmen taşmış baya
Arasannesi Zeyzey2616 4 bucuk aydır sleepy natural kullanıyoruz bebegım ıshalde oldu suanda da sıvı vs mukuslu kakası var çişife cok yapar.ama hıc taşma yaşamıyoruz
Weewe Nurrcem bende de durum aynı. Prrmium care kullanıyoruz doğduğundan beri, Üç beş seferi geçmemiştir sızdırma. Oğlum 12 aylık, geçenlerde günlük rahatlık aldım ama çok naylon geldi. Fiyata rağmen pc devam 🥴
AliDere Oğlum 3 ay 20 günlük doğduğundan beri prima premium kullanıyorum. Aşırı memnunum geceleri hiç bez değişimi yapmıyorum ne taşırma sorunu oluyor ne de pişik sıkıntısı. Sabahları poposunu ellediğimde bile kupkuru oluyor bezi dolmuş oldugunda dahi.
Deletedmom388 Zeyzey2616 Premium care gece asla sızdırmıyor tavsiye ederim.Ben tamamen primaya geçtim bu sebeple çok memnunum
[silindi] Zeyzey2616 bez mi dar geliyo darsa bi büyüğünü deneyebilirsiniz. Sleepy natural ve canbebe hiç sızdırmıyo. Ama bebekler küçükken oluyo illaki 6 aya kadar
Duygusm Zeyzey2616 Biz hep Sleepy kullandık, hiç taşma yaşamadım. Nadiren hafif sızma oldu. Kızım 4 aylık. Gerçi kakaları çok azaldı şu ara 😔