Zeyzey2616 canım biz de baya bez değiştirdik. Benim bebeğim şu anda diş çıkarma sürecinde sabaha kadar uyuyamadıkçe emiyor diyebilirim. Biz Prima premium care de rahat ettik. Bebeğim 8,5 kg civarı dört numara kullanıyoruz senin bebeğine üç numara olur. Ben bu beze geçtikten sonra hiçbir şekilde sızdırma pişik yaşamadım. Dokusu inceliği yumuşaklığı tam bebeklere uygun denemeni tavsiye ederim canım 🌺