Blackmom Ciyonunannesii anladım canm fakat ikimizde bu şekilde rahat ediyoruz bence :) çok şükür sadece anne sütü alıyoruz 4 aylık olacağız her ay 1 er kilodan fazla kilo alımı var idi..yani uzanarak emzirincede yan pozisyona alıyorum o şekilde içiyor
Aybarsefeee Alpeda sakın uykun olduğu zaman emzirme çevremde birkaç kişinin bebeği malesef öyle öldü. Uykun olduğu zaman normal emzir gündüz yat emzirme keyfini çıkartınız. Lütfen dikkat edin🙏
Deletedmom7 Alpeda emzirirken bebeğin vücudunu tamamen size dönük yapın düz yatarak emerse kulak iltihabı olur
Emir123ali Alpeda benim yanımda yatıyo gece ben hiç gazını çıkartmadım ama emiyo uyuyo bende gazını çıkartsammıki acaba hala uyumadı zaten banyoda yaptı yine uyumuyo