Alpeda merhaba benim bebegim de 2 buçuk aylık bende sadece gündüzleri yanında yatırıp emziriyorum, gece öyle yapmaya korkuyorum uyuya kalırım falan diye. Sadece gündüz yapıyorum o şekilde kendi uykuya daliyo uyandığı zaman da gazini alıyorum uyuyup kaldırınca uykusu bolunuyo huysuzlasiyo çünkü.