kubraF Bir kere 30 bir kere 26 kg verdim bekarken.Doğumdan sonra da 17kg verdim. Hamileyken 10kg almıştım ama dediğini gibiydim. 65le kalıp 75le doğurmuştum ama zaten olmam gereken 55-53 idi boydan dolayı.
Ben mesela çözdüm artık. Kaç kiloya çıkarsam çıkayım (en fazla 84 gördüm), benim duraklama kilom 60dır. Duraklama sürem eğer dikkat edersem 2 ay, dikkat etmezsem geri alarak tekrar 65e çıkış olur.
Duraklama zamanında sadece diyetisyenimin de önerisiyle, beslenmemi 4/3 protein + bitkisel yağ yaparım. Karbonhidrat zaten bana kilo aldıran, direk yeşil mercimek bulgur yönelirim. Sıfır ekmek hamur.
Duraklamadan sonra 300gr veririm, 100gr alırım. 500 gr veririm 150gr alırım.2 hafta hiç veremem, 3.hafta 800gr gider şeklinde az al ver , sonra ver ver ile devam eder.
Ben bu şekilde hep 84den 54e, 79dan 53e ve en son doğumdan sonra da 75den önce 65e sonra 58e düştüm. Gene gebe kaldım. İnşallah max 68kg ile doğuma giderim.
Pes etmeyin, azminizi tebrik ederim.İnanın olacak.