Sevdicegim Bakın çok güzel ifade etmişsiniz. Eşinizi, hayatınızı, evinizi.. Bir nevi şu an isyan ediyorsunuz Allaha. Sizden daha aşağıda olanlar vardır. Hep sabır ve hep şükür edin. Yaşınız genç, hayat kimilerini böyle olgunlaştırır. Eşiniz için bol bol dua edin, öncelik sağlık isteyin. Çünkü eşiniz eli ekmek tutacak ki hem siz hem yavrunuz doysun emziriyomuşsunuz. Evlenmeden önce çok iyi durumdaydık ama varlık içinde yokluk gösteren babam oldu. Annemle aç da kaldık ekmekle oruç tuttum komşunun verdiği piknik tüpünde yemek de yaptık. Yani demem o ki herkesin bir olgunlaşma evresi var. Ama sabır ve dua. Şimdi eşim allahım razı olsun, çalışma kuvveti versin hesabında kitabında yerine göre harcama yaparız. Biz de şok tan alışveriş yaparız, doğuda görev yapıyoruz 50-60 lardan kalma lojmana gelin geldim oturma grubum yok. Çekyat aldık, a101 den tv bulaşık çamaşır kimisini bimden derken yuva kurduk. Düğün masrafları hala belimizi bükse de… ailesi kuru bir düğün yaptı sağolsun yine. Anlayacağın her şey oluyor. Sıkma canını sağlığımız en kıymetli servetimiz. Azıcık büyüsün çalışırsın çocuğuna da baktırırsın. Görümcem evden tülbent işi yapıyor iğne oyası vs yani böyle iş tutturabilirsen çok iyi olur. İnan bu günler de geçecek sadece sabır, sonra geçmişse bakıp yad edeceksin.