Sevdicegim ya arkadaşım mutlu olduktan sonra bunların ne on2mi var bak görürsün ileri-de mutlaka daha güzel günlerin olur mühim olan sağlık sevgi saygı Rabbim yaratmasın Deprem anlarını bir düşün derim benim esimle bizde istanbul gibi bi yerde üstelik 3600 ile 1000 lira ev kirası veriyoruz faturaları saymıyorum bile 2 de çocuk yeri geliyor her seyimizi kısıyoruz ama çocuklarımız çiçek neden çünkü onlar mutlu olsun he eşim bir dedigimi iki etmez gerekirse ek ise giderim dee ama
Ben hep istemiyorum zaten 12 dwnis2 gider 12 de gelir geri kalan vakitl2ri çocuklarıyla benle birlikte olsun boşver para her zaman kazanılır ❣