Sevdicegim Çocuğunuzun bez masrafı 700 tl çok ya.
Benim eşim 3250 alıyordu. Zam geldi şimdide. 1400 tl ev kredisi, 250-300 tp bez ıslak mendil 300 pazar 300-400 market işte 80 elektirik, 40-50 doğalgaz 200 telefon 80 tl su 50 işte ay sonu bize kalan 250-300 tl oluyordu yine. Bir ay bez alıyorsam bir ay almıyorum mesela indirimee stokladım. Evy baby kullanıyorum, baby turco ıslak mendil. Evimin alisverisink şoktan yapıyorum. Yani aize de zam gelirse rahatlayacaksınız. Çocuğuma indirimden alıyorum yazlık kışlık tercihim genelde lcw oluyor. . 6-7 hadi en fazla 10 takım alıyorum. Hızla büyüyor yetiyor yani. Bu yüzden sordum 🌼