Linamoms öncelikle zor bir süreç ama alışınca oda kolay geliyor. Tam 8 aydır diyetteyim. 4 ay çok katı diyet yaptım. Süt ve ürünleri, balık, tavuk, yumurta, dana ve kuzu eti, kuruyemiş, domates, patlıcan yemedim. Gaz yapıyor diye bakliyatta tüketmedim patatesle falan beslendim. Sonra diyet açtık tavuk ve balıkta sıkıntı çıkmadı, kuzu eti eklendi derken birden işim daha kolay oldu. Alerji parmak izi gibi herkeste farklı. Ona alerji yapan size yapmayabilir. Bizim alerjimiz bağırsak tepkimeli mesela. Ciltte yapılan testlerde bişey çıkmıyor. Doktorum eğer 3 gün yedin ciltte bişey yok ama bebeğin durdum ye huzursuz, uykudan ağlayarak uyanıyor, gazı var gibi kıvranıyorsa buda alerji belirtisi dedi. Geçen hafta sütü açtık ve sonuç hüsran. Bebeğim resmen gece her yarım saatte ağlayarak uyandı resmen. Doktorunu dinle kesinlikle. Pınarın milföy hamuru, pringless, rossmann da satılan vegan ürünler benim hayatımı kolaylaştırdı. Migrosta vegan peynirler var kahvaltı için kullanabilirsin. Hazır mevsimi yeşil fasülye falan tüketebilirsin. Doktoruna danış gaz için de nurse harveys colex var resmen hayat kurtarıcı. 7. Aya kadar gaz sancısı çektik bu şurup bizim hayatımızı kolaylaştırdı. Şurupla birlikte bakliyatlarda eklenince her şey çok kolay oldu. Tavuk yerine hindi tüketebilirsin. Alerji riski daha az. Hormon verilemiyor hindilere. Allah kolaylık versin ama modunu düşürme hiç tek değilsin. Her 5 çocuktan 3 ü nerdeyse alerjik artık