deletedmom913 h&m internet sitesi yerine mağazadan alın, bebek ürünlerinde sürekli 3 al 2 öde kampanyası oluyor mağazalarda. ben kızıma uzun kol body ve alt pijamalarını hep h&m den alıyorum mağazadan, hepsini de farklı beden alıyorum genelde :) benim kızım da 3800 dogdu hastaneden 3400 cıktık, 58 günlük oldu simdi ama yenidoğan kıyafetleri daha yeni yeni kücük gelmeye basladı. 0-3 ay olanlar tam oluyor su an. 0-1 ay olanlar da tam oluyor 2 aylık olmasına rağmen. sanırım markadan markaya farkediyor