Munzevi deletedmom913 3 6 ay arası al bende öyle hep tulum aldım çok rahat oluyor. Biraz burdan aldım çoğunu da yengem fransa da yaşıyor oradan almıştı hep 3 6 arası almış
Munzevi [bilinmeyen] gayet iyi boyu maşallah benim bebeğim de 2 ay 10 günlük boyu 57 cm di kilosu kaç ?
Bssrr deletedmom913 biz 3 takım yenidoğan almıştık bana çabuk büyücek deiler hep bide ilk zamanlar kusması oluyordu kirleniyordu hep hava soğuk hemen kurumuyorda biz hemen internetten bir kaç parça daha aldık bizde 1 buçuk aylık olacağız yenidoğanlar yeni yeni olmamaya başlıyor .
deletedmom913 doganinannesi 27 günlük hala yenidoğan giyiyoruz beden farklı oluyor markalarda sanırım
deletedmom913 Akrhnm ahhaha 😂😂 aynen aldıklarıma minicikler diyordum bebeğim içinde yüzdü ilk 3 gün ne giydircez biz bu çocuğa falan olduk tşkrler cnm
deletedmom913 Dilekkkkkk aynen tatlım ya kıyafetleri içinde yüzsün istemiyorum bende tamam 1 ay giyecek belki ama düzgünce giysin
doganinannesi deletedmom913 aynen bence de bide pantolon neyse de zibinlarin önleri çok açık oluyor büyük gelirse bedeni.gene al 3-6 aylık bı dene sorma giyer ne de olsa ki buyuk gelicek kesinlikle
Littlemisssunshine deletedmom913 canım h m den daha yeni aldım, 0 1 aylıkları öyle ufacık değiller, benim kızım 5100 gr 2 aylık, 0 1 aylık eşofman takımı gayet güzel oluyor, 1 2 leri de alabilirsin onları sda 3 aylık olunca giyer. H m nin kalıpları azcık büyük.
Littlemisssunshine Yusufunannesi outletine baktınkz mı onlime dan:) lcw den daha ucuz vw inanılmaz kaliteli:) 2 li uzun kollu taş gibi bodyi 19.90a , 3 tane pantolonu 19.90a, sweatahir kumaşından eşofman takımının39.90 a aldım :)inanılmaz memnunum ve çok sevimliler. Bundan sonra lcw den h m ye bakmadan almam:)
EceSultan deletedmom913 H&M in kalıpları tam yani 0-1 ay aldığında bir aydan sonra giydiremezsin 2-4 ay olanlardan al ki benim bebeğim 4 ay 2 günlük H&M in 4-6 ay badisi tam üstüne oturuyor. 6.aya kadar olacağını sanmıyorum. Benim bebeğim de 3.400 doğdu bu arada kilosu ayına göre ortalamada gidiyor. İnsan giydirdiği zaman tam üstüne otursun istiyo o yüzden seni anlıyorum. 2-4 ay olanlardan al tam olacaktır.
Littlemisssunshine Yusufunannesi aynen öyle :) hemen mobil uygulamasını indirin, üstte %60a varan indirim diye yazan kırmızı bir banner var, oraya tıklayın çocuğa girin, kategoriden yenidoğanı seçin 9 aylığa kadar olanlar çıkıyor ;) dediğim fiyatları göreceksiniz ;)
Littlemisssunshine Yusufunannesi [url=https://hizliresim.com/v65E0A][img]https://i.hizliresim.com/v65E0A.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/16vy9B][img]https://i.hizliresim.com/16vy9B.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/LlAaJ0][img]https://i.hizliresim.com/LlAaJ0.jpg[/img][/url] ÖZellkle şu bodyi tavsiye ederim inanılmaz kaliteli;) size fikir olması açısından aldıklarımı attım :)
zcn01 deletedmom913 ben hep h&m den aliyorum cunku en guzel onun bedenleri oluyo hem kumasi da cok iyi modelleri de, kilodan ziyade tamamen bebeginizin boyuyla alakali, benim oglum 2 aylik kontrolde 56 cm cikti boyu simdi 2-4 ay alip giydiriyorum uzerine tam oluyo
Yusufunannesi Papatya53 harikaymış ben bilmiyordum, benden ilk h&m ye bakarım artık 😊 çok teşekkürler🤗