Mircan Almanya’da yaşıyorum eşim doğum yaptığım günün ertesi günü işe gitti gece. Ailem vize alamadı doğumuma gelemedi. 😔 kaynanam var yan evimde oturuyor canı sağ olasıca bi kap yemek kaynatıp getirmiyor. Sezeryan yaptım dikişlerimle ağlaya ağlaya ayağa kalkmak zorunda kaldım. Çocuk ev çamaşır yemek ilk günden beri üzerimde. 😔 bu gün 18. Günüm seni o kadar iyi anlıyorum ki.. yine dua et o kadar kalabilmiş canım yanında.