Mircan
ben Kıbrıs’ta yaşıyorum. annem geçen sene vefat etti. babamı hiç tanımıyorum. eşimin ailesi İstanbul’da. 11 Mart’ta doğum yaptım ve eşim harici kimsem yok. pandemi dolayısıyla eşimin ailesi de gelemedi. yapabilir miyim edebilir miyim iyi bir anne olabilir miyim diye hiç sıkma kendini. sen bebeğin için annenden bile daha iyisin. tabi ki annelerimizden öğreneceğimiz çok şey var ama olmayınca olmuyor. oğlum 4.5 aylık oldu ve hala eşimle beraber götürüyoruz. tecrübesizliğimize rağmen çok iyi başarıyoruz anne baba olmayı. sakın korkma, unutma ki sen onun annesisin ve onun için yapacağın her şeyin en iyisini en doğrusunu sen bilirsin ❤