Deletedmom347 Canım sakin ol bebeğin aç değil düşünsene dünyaya geliyorsun bildiğin tek şey annenin göğsü annenin kokusu diğer her şey seni ürkütüyor zaten göremiyorsun net bile 😢Evladının sana ihtiyacı var neden 40 demişler ondan sonra etrafı keşfetmeye sizlere gülücükler saçmaya başlıyor ve o adapte sen adapte oluyorsun. Kokunda huzuru buluyor bir evlat annenin yaka iğnesidir sonra istesen de durmuyorlar İnan. 3.aydan sonra etrafı renkleri öyle ayırt eder hale geliyor ki 2 dakika emiyor emiyor bir gözü etrafa bakarak hemen kalkıp gitmeye çalışıyor 😅9.aydan bildiriyorum hepsi geçiyor ve gün geçtikçe güzelleşiyor az sabır ❤️