Deletedmom347 Benimde zor geçti hem de çok zor geçti. Emme isteği tek bildiği eylem şu anda o olduğu için karnınızdan çıkıp koynunuzda rahatlıyor. Oy çok minik ve dünyaya alışmaya çalışıyor. Bakın benim bebeğim de çok fazla memede dururdu Allahım ayrılmazdı oradan. 😍Ne yaralar ile emzirdim onu ben. Biz ilk emzik verdik damaklı onu istemedi. Daha sonra araştırdım Philips aventin ultro soft emziğini buldum %99 kabul görmüş yazıyordu. Aldık denedik ilk bir istemedi. Daha sonra yavaş yavaş alıştı ona. Hala daha emzik delisi değil bırakma sıkıntı olmaz bizde. Emzik değişikliği dene derim.