SedaMeyra Leylaa76 benim kuzenim 2 tup bebek evladi vardi 3. Su kendiliginden oldu eşinin sperm sayisi yok denecek kadsr azdı. Rabbim yeter ki ol desin oluverir.
Leylaa76 SedaMeyra ayy demekki benim gibi başka yaşayan varmış tabi rabbim isterse herşey olur herşeyin hayırlısı olsun inşAllahh🥰
Organiktavuk Leylaa76 özel laboratuvarlarda test yapıyor adı tam olarak ne diye geçiyor bilmiyorum ama benim iş yerime en yakın o vardı ben orada yaptırmıştım testin fotosu varsa atın bi bakalım benimde ikinci çizgi aşırı silikti
nazo58 Leylaa76 Rabbimin kudretinden suphe yok… istedigin bi hamilelikse bende senin adina coook sevinirim varsa… saglicakla alırsın insallah kucağına canim…