Leylaa76 Merhaba arkadaşlar sa, benim esimde 1 milyondan az sperm sayısı var ama galiba hamileyim. böyle birsey olabilirmi ? aranizda oyle hamile kalan varmi?
Yesillimon Leylaa76 Allah ol derse olur imkansız birsey degil cnm test yaptın mi eminmisin hamile olduguna
Leylaa76 Dilekmh Dilekmh Çok şükür, neyi sorguluyorsunuz diyosunuz da başka yaşayanlar var mı böyle merak ediyor insan inanamıyorsun heyecanlanıyorsun yoksa tabikide ben inançlı bir insanım rabbim ol derse olur
Hilalafra Leylaa76 evet canim bende ayni sorundan muzdariptim ve bizim tup bebekle bile zordu hic saglam sperm yoktu ama allah ol dedi ve oldu suan 1 yasinda
Yesillimon Leylaa76 O zaman daha yeni bir gebeliktir cnm o yuzden hafif cizgi olarak çıkmıştır ama yine de belli olmaz en kesin sonucu kan testi verir hemen kan testi yaptırın bakalim bize de haber verirsin sonucu 😊
Leylaa76 Yesillimon evet bu coronadan da insanın hastahaneye doktora gidesi yok :( ama inşAllah biraz daha bekleyeyim normalde 5 gündür adetimin gelmesi lazım hala gelmedi geç döllenme mi oldu ki biraz daha bekleyeyim :)
Organiktavuk Leylaa76 özel laboratuvarlarda test yapıyor adı tam olarak ne diye geçiyor bilmiyorum ama benim iş yerime en yakın o vardı ben orada yaptırmıştım testin fotosu varsa atın bi bakalım benimde ikinci çizgi aşırı silikti
ZMK Leylaa76 eşinizin spremi az ama hamilesiniz? Bunu niye sorguluyosunuz ki kendinizden bi şüpheniz mi var olmuş işte
nazo58 Leylaa76 rabbim ol derse olur kuzum.. testyap bi hele bakalim.bizim bi tanidik 17 yil cocuklari olmadı esindeydi sorun buyuk ıhtimal.. tup bebek denediler olmadi.. dr biraz dinlen bir kez daha deneyelim demisti.. dinlendigi ay da hamile kaldi dogal yolla…
idil1990 Leylaa76 tabi ki olabilir bi saglikli sperm bile yeterli sonucta yumurtayi dollemeye cok dikkat edin kendinize hadi hayirlisi cok sevindim adiniza rabbim aratmasin 🌿🤲
nazo58 Leylaa76 Rabbimin kudretinden suphe yok… istedigin bi hamilelikse bende senin adina coook sevinirim varsa… saglicakla alırsın insallah kucağına canim…