PoyrazinannesiEbru bende sizinle aynı fikirdeyim hanımefendi yükselmenize gerek yok sadece öldü kaldı öyle oldu böyle oldu diye değilde üslub olarak daha farklı tutum içinde olunabilir demek istedim ilacı savunduğum yok yada profosör söyledi araştırmadan kullanın diye birley demedim tartışmak içinde demedim fikrimi beyan ettim devit 3 bir takviye edici gıda ve d vitaminidr saglık ocakları bebeklerede veriyor içinde bha var ve uzun süre kullanımında kanser e sebep olan bir içeriktir bha aynı zamanda bu ilacı reflüsü olan bebeklere direk veriliyor bunlarıve daha nicelerini sorgulamadan kullanılıyor diyorum ama bu ilacı kullanmış olan onca anne var ve panikleyebilirler ay neyse çok yanlış anladınız siz beni 😇bol sütlü günler diliyorum