Defnemerve öyle maalesef ki , doktor da yazsa araştırmak lazım,herkesin elinde telefon var artık,gidip saçma sitelerden bakmak değil tabiki söylediğim şey,adam akıllı araştırmaların sonuçlarını yazan makaleler var bir sürü.çocuklara yazılan asist,mukolator gibi balgam söktürücü ilaçlar da zararlı mesela,hele ki 2 yaş altına.balgam söküldükten sonra tam olarak atamayıp da boğazında kalıp ölen çok bebek var neticede onlar bizim gibi bilmiyorlar öğürüp öksürüp atmayı.