Baloglum93 Rumeysa-Y aynısından bendede var biz 2 günde bir gitmek zorundayız eve dönene kadar saçımı başımı yolasım geliyor
Rumeysa-Y Sevgi1 ayy ben asla bebeğimi tek göndermem ben varken ağlatıyor ben yanın da yokken ne yaparlar kim bilir Bizimkinin ailesi biraz değil çok dengesiz..😬
Neib Rumeysa-Y her haftasonu böyleyse sizin ailenize ne zaman gidiliyor torun onların da değil miymiş bi sorsanız eşinize🙄
Neib Rumeysa-Y hadi ya üzüldüm canım afedersin🥺😓 sen mesafeni koru eşinle sorun yaşama bunun için gidersin biraz durur gelirsin orta yolu bulunmalı bunun yani sürekli sürekli de olmaz böyle
anneadayi Rumeysa-Y durumu eşinize söyleyin bağırmasın çocuğunuza ya da siz kayınvalidenizi uygun bir dille uyarın ilerde çocuk seni sevmez öyle bağırıp korkutma çocuğu falan diyin