Rumeysa-Y kuzum bazen öyle bir noktaya geliyoruz ki normal olan şeyler bile bize batıyor. Ben bu durumda bir yanlış görmedim ki altlı üstlü oturduğun halde hafta da 1 gidiyormuşsun dua et aynı apartmanda olup sürekli sorun yaşayanlar var her gün gelmeleri vs sen en başında koymuşsun sanırım tavrını böyle daha iyi olmuş çok görüşmekte iyi değildir ama oda onun torunu ve sevme tarzı farklıdır herkesin eğer ses tonu dışında başka şekilde ağlatıyor ise haklı olabilirsin ama sevme biçimi odur ve bebekler her yüksek sesten korkar ama kaynanan torununu seviyor, neler neler yapanlar var Bunları düşün güzel şeyler düşün kendi kendini doldurur insan bazen 🌸 ama uygun bir dilde diyebilirsin anne korkuyor az daha sessiz konuşsan falan 🤔