Sarelim bebeğim 9 günlük 3 günlükken doktor kontrolüne götürdük bu bahsettiğiniz şeyden almamızı söyledi eşim ihtiyacı olduğu zaman alırız dedi bende onayladım. Şimdilik skintimiz yok gibi almamıza gerek varmı yani ihtiyacı olmadığını düşündüğümüz halde de kullanmamız mi gerekiyor