suca benimde 1 buçuk aylık bebeğimde öksürük yok ama bogazında hırıltı burnunda sürekli kuruluk var ben nem damlası kullanmama rağmen kuruyo burnunu temiz tutmaya çalışıyorum rahat nefes alabilsin diye ama uykusundan uyanıyo huzursuz sanırım balgam var emziriyorum sürekli ama bana mısın demiyor daha fazla ilerlemeden doktoruna götürmeyi düşünüyorum ☹️