pasabeyy Ssd birde böyle bakalim sudan zarar gelmez herhalde umarim kotu bisey yoktur ya ksfasina bile dokunmaya korkuyorum cani aciyomus gibi hissediyorum 😞
Ssd pasabeyy Sizin telaşlı postlarınızı okuyunca ben mi fazla rahatım diye soruyorum kendime. 😅 Canı acımıyordur, eğlenirken gülerken de oluyor çünkü.
aybukemom pasabeyy düzelir merak etme tecrübe konuşuyor desem ahaha sanki çok öocuk doğurmuş gibi ama bu konuya çok takılmıştık 2 aylıkken bigün çok az emdi baktım çöktü hemen ondan sonra su vermeye başladım
pasabeyy Ssd 😂ahaha ay cok yasayin yok canim neden ragat olasin ama bizim bu aralar cok derdimiz var kabiz ek gida bu bingildak olayi her gecen gun yeni bi sorun buyudukce artiyor dertler siye bosuna ndememisler daha once ne kabiz ne ishal atesi bile cikmadi hic ondan bu tedirginligim galiba cok kasmamak lazim diycem ama yalamiyorum asiri pinpirikliyim 😂😂
ENA Kuzum benim bebegimin de özelikle ağladığında korktuğunda bingildagi kalp atışı gibi atıyor. Duygu durumuyla bir ilgisi var yani bence. Sen de nasıl, sakinken de atıyor mu?
pasabeyy ENA sadece gece biraz normal duruyo onu farkettim dun gece agladiginda vs korktugunda daha da artiyo canim
Yagizkus pasabeyy havalar sıcak susuz kaldığında az erdiğinde falan oluyor. Bende aynısını 3 dr a sordum 3 ü de normal olduğunu söyledi öyle içim rahat etti. Kontrolde yine dr una sorun siz bıngıldağının açıklığı falan normal mi diye de kontrol etsin içiniz rahat eder.
Aycalyaa pasabeyy benim bebeğim 4 aylık olacak bizde de var atma ve çöküklük ben hiç böyle düşünmemiştim yani suyunu veriyorum bir ya da iki kez bide çöküklük olunca emziriyorum hemen korkma bişey yoktur bebeklerimizin Allahın izniyle hem doktor da demiş artı bişey olursa diye bunlar normal bence 🌼