Kizlar 6 ay 15 gunluk bıngıldağı sürekli içe çökük duruyor bide boyle gözle gorunur şekil atıyor aile hekimine gosterdim artı bisey eklenirse cocuk dr gorsun dedi 20 25 gundur hep boyle sıcaklardan dedim yani hep öyle de olmaz endiseleniyorum varmi boyle olup düzelen neden böyle.
Cok bilmişlik yapil dr götür demeyin o kadarını bizde biliyoruz sadece böyle olup geçen varmi diye soruyorum.