ferlazen aşı sonrası illa oluyor öyle korkmayın bizim ebe eğer çok fazla şişerse tülbente buz sarıp hafif gezdir demişti dördüncü ay aşısı daha fazla şişirmişti bacaklarını epey süre şişlik kaldı ama geçti 6.ayı da geçen hafta olduk şükür üç dört gün şiş oldu şimdi yavaş yavaş inmeye başladı o sert yer