aybukemom Kızlar kızım 6 ay 15 günlük . Salı günü aşısını oldu fakat sol bacağına yapılan aşıdan sonra toplanma olmuş elime bir birikşnti geliyor bacakta . Sıkıntı olur mu acaba pazartesi ebeyi veya doktoru arayıp sorcam ama illa vardır yaşayan kaç güne geçer
Mrsxscape aybukemom Geçmis olsun bizim değil ama görümcemin bebeğinin her aşi sonrasi aşı yerleri toplaniyor şişiyordu. 1 ay boyunca surekli masaj yaparak dağıtıyordu. Ebeden kaynaklimi neden oluyor bilmiyorum ama siz genede doktorunza sorun isterseniz
Gdogru aybukemom benim kızım da geçen hafta oldu. Aynı şekilde sertlik oluştu. Günde 4 5 defa pamuğa kolonya döküp masaj yaptım. Küçüle Küçüle 3 günde tamamen geçti. Aşıda ebem söylemişti zaten, şişebilir böyle yap diye
newmoom aybukemom oyu benim.bebegim 1 ay asisinda oldu hastanelik oldum 😢 yavrum benim hatırlamak istemiyorum birdaha. Soğuk herhangi bir şeyle masaj yap hafif bastır hatta
aybukemom Gdogru aaa bana demedi hiç elide çok hafiftir ebemizin beneğim ağlamadı bile . Ben dokunmadım hiç çncekilere dokunma demişti
newmoom aybukemom ne emdi ne uyandı. Asi gitmiş kasigina toplanmış. Hastnede cerah fıtık die bastirdida bastırdı yavrumun canına çok acittilar. 😢 Serum taktılar kan aldılar ne fıtık ne birşey asi toplanmış. 2 ay asisinda da bastim şişiyor yine hemen souk uyguladım 2 gün önce 4 ay aşısı oldu çok korkuyorum artık aşıdan.
newmoom aybukemom teşekkür ederim vallahi bildiğimi. Yemek kaşığını al. Üzerine çok olmayacak şekilde bastır sonra kolanya ile ov