Gdogru ağlaya ağlaya sızmasını sağlamak oldukça yanlış bir tabir. Ağlamasına izin verilen methotlar var evet ama bebek ağladığı için sızmıyor. Olayı inanılmaz yanlış bir bakış açısından değerlendiriyorsunuz
Hndylmz
İnanın sizeburada kim ne yazarsa yazsın işin profesyonelinden alacağınız desteğin tırnağı olamaz. Evet pahalılar ama bence hakediyorlar.
Her bebeğin dinamiği farklı bu yüzden uygulanan yöntemlerde oldukça farklılık gösyeriyor.
Ayrıca ne kadar bilgi edinirseniz edinin bir yerlerde birine danışma ihtiyacı duydunuzda bir mesaj ötesinde oluyorlar. Ve inanın her gün harika ikerlemediğinden ihtiyaç duyduğunuz çok cevap oluyor.
Ama uyku rutini oluşturmak istisnasız her bebek için iyi gelecektir.
Sadece bebeklerde değil yetişkinlerde bile belirli bir rutin sağlandığında zihin bir sonraki adımın ne olacağını bildiğinden kendini ona hazırlar.
Bebeğinizde birazdan uyuyacağını bildiğinden zihni gevşemeyi başlatır.
Bebeklerde alışkanlık süresi 3 gündür. 3.günün sonunda rutin bozulmadan devam ettiğinizde aradaki farka inanamayacağınızdan eminim.