Yekece ben kendinizin vermesine hiçbir şey demiyorum ki olması gereken de o zaten. Sizin çocuğunuzu zerre kadar tanımayan bir insana eğitimci adı altında para kaptırmayı doğru bulmuyorum ben. Çocuğunuzun uykusu geldiğinde de ağlıyor zaten diyorlar, olay bu. Ben de araştırdım, okudum biliyorum. Ona göre yorum yapıyorum. Çaresiz kalmış hemcinslerimin ebeveyn çocuk arasındaki bağı zedeleyecek hamleler yapmasını istemiyorum uyku eğitimi adı altında. Evet ağlatmadan verilen uyku eğitimi var bununla ilgili tüm açıklamalar da internette yazıyor zaten. Öncelik rutin, sonrası güven ortamı oluşturma ve yatağında uykuya geçmesini sağlama. Bunun için de birilerine para ödemeye gerek olmadığını düşünüyorum. Dediğim gibi bu benim araştırmalarım sonucu çıkardığım sonuç. İsteyen bassın parayı alsın eğitimini. Ben bildiğimi söylerim gerisi beni bağlamaz.