lvn1221 merhabalar benim kızımda 4 e girecek ne beni emiyor ne mama yiyor çıldıracam bende az kaldı kendini aç bırakıyor ağlıyor süt istiyor memeyi veriyorum bi hırsla geliyor tutuyor en fazla 2-3 dakka sonra bırakıyor ağlıyor aç çünkü
beni bırakmasın diye mama vereyim dedim kaşıkla onu da içmiyor şaştım kaldım açlıktan bağırıyor sadece gazı vs yok sürekli masajda yapıyorum öyle uykuda falanda almıyor