lvn1221 ikisi de değil çok şükür. Bebeğim emiyor ve kilosu ortalamada. Bizim doktorumuz kaşığa ve pütüre alışması, ek gıdaya yumuşak geçiş olması için erken başlatma taraftarı. 7. Ay gelip anne sütü bebeğe yeterli gelmediğinde öğün yapmaya başlamış olacağız. Başlangıç hangi ayda olursa olsun tadımdır.
Bu benim doktorumun görüşü tabi 6 aydan önce su bile verme diyen doktorda var. En güzeli bebeğinizin gelişimini takip eden onu tanıyan bir doktordan destek almak.