nicu mesajınıza geç cevap veriyorum hakkınızı helal edin
çok daha güzel bilgilendirmeler yapmışsınız yine, allah razı olsun…
niçin bu kadar kan aldırdığımızı sormuşsunuz.
kızımda alerji başlamasıyla gittik, ilk kez dört aylıkken orda kan alındı, bağışıklığı ve beyaz kan hücreleri düşük çıktı, ALT ve AST değerleri yüksek çıktı. Bunların takibi için çok sık gittik :(
en son sadece ALT ve AST yüksekliği için takibimiz devam ediyoruz ama pandemiden dolayı hiç gitmedik aylardır