nicu ya çok doğru söylüyorsunuz da ben dün 15 aylık kızımı doktora götürdüm -devlet hastanesi-
doktor neyi var dedi, ben de iştahsız dedim bir de çiş yaparken bazen bezini çekiştirip ağlıyor dedim, doktor iştahsız diyince direkt anne sütünü azalt o zaman dedi, gündüz hiç emzirme dedi, ama benim takip ettiğim çocuk doktorları iştahsız çocuklar da önce sltında yatan bir sebep var mı araştırılması gerek diyorlar neyse… ben kan değerlerine bakılmasını istiyorum dedim, zaten bir yaşı pandemiye denk geldiği için aylar sonra ilk kez gitmiştik hastaneye, doktor pek gerek görmedi ama ben ısrar ettim, o sırada kan ilacı kullanıyor musun diye sordu, ben de kullandığım kan ilacını ve d vitaminini söyledim, neden d vitamini kullanıyorsun ki gerek yok bir yaşını geçmiş artık dedi, ben de dedim pandemi nedeniyle dışarıya çıkarmıyorum o yüzden kullanıyorum, doktor da bana gerek yok dedi ama ben d vit kullanmaya devam edeceğim yine de.
Bu arada kızımı dört kere deldiler ama kan alamadılar mahvoldu yavrum ağlamaktan.
Daha önce Kayseri şehir hastanesine gidiyorduk orda yenidoğan hemşiresi alıyordu damarları çok ince olduğu için, hatta o da çok zorlandı, 13 yıldır bu mesleği yapıyorum ilk kez böyle zor kan aldım dedi.
Uzun uzun yazdım hakkınızı helal edin, işin içinde olan birine içimi dökmek istedim.
Bir de vaktiniz varsa kızımdan kolay kan alınması için nelere dikkat etmeliyiz, tekrar gittiğimizde ona göre hatırlatayım artık hemşirelere.