tubasd benim de sıcaklar başlayınca iştahım acayip kapanır. Ne zaman akşam az hava serinlesin anca yiyesim gelir. Oğlum da bana çekmiş şu 20 gündür nasıl sıcaklar başladıysa yemeyi seven oğlum tüm öğünlerini yarı yarıya azalttı. Resme yerken midesi bulanıyor. Yumurtayı çok severdi ağzına sokmuyor. Sadece suya hiç hayır demiyor.